سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سپاهان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه شب دراصفهان با نتیجه تساوی ۲-۲ مقابل سپاهان متوقف شد تا در آستانه دیدار حساس مقابلالهلال، فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد. پس از پایان این مسابقه برانکوایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگویسوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« بازی بسیار عالی بود. امروز همه چیزهایقشنگ و زیبا را شاهد بودیم. پاس زیاد، جنگندگی زیاد، عمق زیاد و بازی هم با کیفیتبود. طبیعی است که ما می‌خواستیم ببریم. پرسپولیس همیشه برای برد بازی می‌کند.»

ایوانکویچ ادامه داد:« پس از هر دو گلی که زدیم بازهم شانس گلزنیداشتیم اما به هدفمان نرسیدیم. فوتبال همین است. روی هر دو گلسپاهان، روی اشتباه خودمان گل خوردیم .»

سرمربی سرخ ها در خصوص اشتباهات بیرانوند روی دوگل سپاهان گفت:« اگر بازیکنی اشتباه نکند بازی ۰-۰ می شود. در مجموع خوب بازیکردیم و از تیمم راضی ام. اما حیف شد که پیروز این دیدار نشدیم. فراموش نکنیم کهسپاهان طی ۱۰ سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و مربی خوبی دارد. انتظار یک بازیسخت را می کشیدیم.»

برانکو در خصوص نیمکت نشینی کمال کامیابی نیابیان داشت:« چون کمال مقابل الهلال نمی تواند بازی کند ترجیح دادم از ربیع خواهاستفاده کنم. ربیع‌خواه هم امروز در این پست بسیار خوب بازی کرد. او تعویض شدتا برای بازی با الهلال آماده باشد.»

برانکو در مورد امتیازاتی که پرسپولیس تا اینجایلیگ از دست داده گفت:« هنوز ۲۳ هفته دیگر و امتیازات بسیاری را پیش رو داریم. ازاین بابت نگران نیستیم. خوشحالم که با وجود ترافیک بالای بازی ها خود را به نیمهنهایی آسیا رسانده ایم.»

برانکو در واکنش به این پرسش که تیم او بالاخرهاز الهلال در مسقط میزبانی می‌کند یا ابوظبی و چه نظری درباره ادواردو، بازیکنبرزیلی الهلال دارد، گفت: «الهلال بیشترین قهرمانی آسیا را دارد و حدود ۶۰ قهرمانیکسب کرده است. آنها می‌خواستند دیه‌گو کاستا را با ۳۰ میلیون دلار در اختیاربگیرند و الان هم یک پای لیگ قهرمانان هستند. اینها را می‌گویم که بدانید این تیم چهپتانسیلی دارد. نه تنها ادواردو بلکه همه بازیکنان آنها خطرناک هستند، اما مفتخریمتنها تیم آسیا هستیم که لیگ قهرمانان را با بازیکنان بومی به اینجا رساندیم.درباره میزبانی هم باید بگویم، ما مسقط را برای میزبانی داریم، اما در روزهایآینده باید اجازه دولت امارات را بگیریم. فدراسیون فوتبال امارات قبول کرده است کهاین بازی در دبی باشد. به این دلیل که در دبی ایرانی‌های بسیاری هستند و فضای خوبیرا ایجاد می‌کنند، خوب است که بازی در این شهر برگزار شود.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )