کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود تأکید کرد که تیمش برابر استقلال خوزستان برای مساوی بازی نخواهد کرد.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: باخت هفته قبل استقلال خوزستان برابر ذوب‌آهن اتفاقی بود و به عقیده من ما بازی سختی برابر این تیم داریم. ما توجهی به آن نتیجه نداریم و این بازی را کاملاً جدی خواهیم گرفت.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا سپیدرود برای مساوی گرفتن بازی خواهد کرد، گفت: به هیچ عنوان این‌طور نیست و ما فقط برای برد بازی خواهیم کرد. اگر برای مساوی بازی کنیم می‌بازیم. در این مسابقه هدفی جز برد نداریم.

کعبی در خاتمه تصریح کرد: من از آقای کی‌روش می‌خواهم که به تیم‌های لیگ برتر نگاه ویژه‌ای داشته باشد، از جمله سپیدرود که چند بازیکن خوب دارد که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند. امیدوارم کادر فنی تیم ملی سپیدرود را هم زیر ذره‌بین قرار دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.