دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: می‌دانستم در بازی مهم مقابل پرسپولیس به میدان خواهم رفت و خیلی خوشحالم که سربلند از زمین بیرون آمدم.

پیام نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی مهمی را بردیم و این پیروزی می‌تواند برای آینده روحیه و انگیزه ما را بیشتر کند. در تمریناتی که داشتیم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کردیم و مهم این بود که در دفاع تیمی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و اجازه ندادیم پرسپولیس به گل برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌بینی می‌کرد در این بازی به میدان برود، گفت:‌ کادر فنی قبل از بازی با پرسپولیس به من آماده‌باش داده بود و روز بازی متوجه شدم که باید به میدان بروم. می‌دانستم در بازی مهمی به میدان خواهم رفت و خیلی خوشحالم که سربلند از زمین بیرون آمدم. به‌هرحال این مسابقه برای من بسیار مهم بود و باید خودم را نشان می‌دادم. باید از کمک کادر فنی و هم‌بازی‌هایم تشکر کنم.

نیازمند در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس در این بازی خسته بود، تصریح کرد: من خسته بودن پرسپولیس را قبول ندارم و معتقدم تیم ما بازی خوبی انجام داد و در نهایت آنقدر خوب دفاع کردیم که توانستیم به برتری برسیم. ما به خوبی پرسپولیس را اداره کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان با اشاره به اهدافش در این تیم گفت: من هدف‌های بزرگی داشته و دوست دارم بیشتر خودم را نشان بدهم. مطمئناً تلاش خودم را بیشتر خواهم کرد تا در ترکیب ثابت قرار بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.