اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی قرار است در مورد ادامه یا قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم بگیرند که گفته می شود مذاکراتی با جانشین وی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شروع ناامیدکننده استقلال در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر و قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول باعث شد اعضای هیات مدیره این باشگاه در نشستی که چندی قبل برگزار کردند دو بازی را به علیرضا منصوریان فرصت دادند تا جایگاهش را تثبیت کند.

براساس آنچه اعضای هیات مدیره اعلام کردند استقلال باید دیدار برابر گل گهر سیرجان در جام حذفی و دیدار برابر پارس جنوبی جم در لیگ برتر را با پیروزی پشت سربگذارد تا منصوریان به کارش در این تیم ادامه دهد.

تاکید هیات مدیره استقلال این بود که منصوریان باید هر دو بازی را با پیروزی به پایان ببرد و حتی اگر در یکی از بازیها شکست بخورد از سمتش کنار گذاشته خواهد شد. استقلال دیدار برابر گل گهر را برد اما در دیدار با پارس جنوبی شکست خورد تا همچنان قعرنشین جدول رده بندی باشد.

پس از شکست دو بر صفر شامگاه جمعه استقلال برابر پارس جنوبی خبرهایی در مورد استعفا یا کناره گیری منصوریان مطرح شد اما سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد در نشست عصر شنبه هیات مدیره پیرامون این سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد در آستانه برگزاری جلسه هیات مدیره یکی از اعضا قرار است روز شنبه در سفری به یکی از کشورهای همسایه با گزینه جانشینی منصوریان مذاکره کند. از دالیچ و اسکوچیچ به عنوان گزینه های مد نظر هیات مدیره برای نیمکت استقلال نام برده می شود.

از سوی دیگر یک منبع نزدیک به خبرنگار مهر خبر داد که از طرف باشگاه استقلال با پرویز مظلومی سرمربی پیشین آبی ها نیز تماس گرفته شده است تا او هم نقطه نظراتش را برای حضور روی نیمکت آبی پوشان اعلام کند.

این درحالی است که به نظر می رسد سیدرضا افتخاری همچنان اصرار دارد علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بماند و به کارش در این تیم ادامه دهد. او در این مدت برخلاف حسن زمان که منتقد منصوریان بود، حامی اصلی سرمربی آبی ها بوده و همچنان هم اصرار دارد وی به کارش ادامه دهد.

باید دیدار پس از جلسه عصر شنبه هیات مدیره استقلال کدام تصمیم به عنوان خروجی اعلام خواهد شد؛ برکناری منصوریان، ابقای او یا انتخاب سرمربی خارجی و یا حضور پرویز مظلومی.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )