مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه و تیم الاهلی عربستان گفت: بازی مهمی با پرسپولیس داریم و به هواداران قول داده‌ایم که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عمر السومه که گل دوم تیم ملی سوریه را در وقتهای اضافه وارد دروازه ایران کرد، حالا یکی از امیدهای الاهلی عربستان در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس است.

السومه که بعد از بازی با ایران خودش را به اردوی تیم الاهلی رساند، درباره حضورش در این باشگاه گفت: به خاطر بازی های ملی دو هفته از باشگاه الاهلی دور بودم ولی باید از هواداران به خاطر استقبالشان تشکر کنم. من ۴ سال در باشگاه الاهلی هستم و به من پسر الاهلی می گویند. بدون شک تمام تلاشم را برای شادی این هواداران به کار می بندم.

وی درباره صعود سوریه به مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ با تساوی برابر ایران گفت: با شرایط و امکاناتی که ما داشتیم، صعود به مرحله پلی آف معجزه و دستاورد بود بخصوص اینکه حریف بزرگی به نام ایران داشتیم. تیم ملی سوریه قادر است حتی استرالیا را هم شکست بدهد.

مهاجم تیم الاهلی که در سه فصل اخیر توانسته عنوان آقای گلی عربستان را به دست بیاورد، از صحبت در اینباره خودداری و تاکید کرد که تمرکزش روی بازی برگشت با پرسپولیس است. وی گفت: بازی ما با پرسپولیس بسیار مهم است. به هوادارانمان قول می دهیم که این بازی را با صعود به مرحله نیمه نهایی تمام کنیم.

السومه در پایان صحبتهایش درباره گلزنی هایش به تیم ملی و باشگاه های ایرانی هم گفت: تمام اینها توفیقات خداوند است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.