عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم امید هنوز مشخص نشده و تمام اسامی که گفته می شود تنها گمانه زنی است نه واقعیت.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون معینی در خصوص انتخاب سرمربی تیم امید گفت: هنوز گزینه ای را برای این پست انتخاب نکرده ایم و باید پس از بررسی های لازم کسی را به عنوان سرمربی تیم امید برگزینیم که تمام فاکتورهای لازم را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود فرشاد فلاحت زاده، رحمان رضایی و حمید استیلی گزینه های اصلی سرمربیگری تیم امید هستند، گفت: اینها همه گمانه زنی است و ما هنوز در این خصوص جلسه ای را برگزار نکرده ایم اما به زودی این کار را انجام خواهیم داد تا یک تیم امید موفق را آماده حضور در دیدارهای بین المللی کنیم.

مدرس بین المللی فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از گزینه های ما در گذشته امیرحسین پیروانی بود که او هم تلاش خود را انجام داد و زحمات زیادی برای تیم امید کشید اما نتوانست به هدفی که می خواست برسد. اما با توجه به اینکه زمان مناسبی را تا شروع المپیک داریم پس از جلسات و بررسی هایی که انجام خواهیم داد گزینه اصلی را انتخاب خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور تیم ملی در جام جهانی گفت: توانستیم با صلابت به جام جهانی صعود کنیم و از امروز به فکر موفقیت در جام جهانی باشیم، مطمئنا کی روش برنامه های خاصی برای تیم ملی دارد و باید هر آنچه او می خواهد در اختیارش بگذاریم تا بتوانیم حضوری موفق در این تورنمنت بین المللی حساس داشته باشیم.

فریدون معینی در خصوص بازی های تدارکاتی خوب برای تیم ملی هم گفت: با توجه به اینکه در آذر ماه قرعه کشی جام جهانی انجام خواهد گرفت باید صبر کنیم و ببینیم با چه تیم هایی هم گروه خواهیم شد و بر اساس آن، تیم هایی را که می خواهیم با آنها بازی تدارکاتی انجام دهیم انتخاب کنیم.

مدرس بین المللی فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی موفقی را در جام جهانی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی هم کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.