عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هیچ مشکلی بین منصوریان و دکتر قریب وجود نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسی ملکی پس از پایان جلسه اعضای هیئت مدیره در خصوص ماندن یا رفتن علیرضا منصوریان گفت: جلسه فوق العاده خوبی را برگزار کردیم و قرار شد از سرمربی حمایت کنیم زیرا از او شناخت کافی داریم و می دانیم که در هفته های آتی او می تواند شرایط استقلال را بهبود ببخشد.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید استقلال در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد و قهرمانی را به هوادارانش تقدیم خواهد کرد.

عباسی ملکی در خصوص مشکلات مالی استقلال نیز گفت: با وجود اسپانسر جدید و تلاش همه اعضای هیئت مدیره مطمئن باشید به زودی مشکلات مالی استقلال حل خواهد شد و بازیکنان با آرامش و تمرکز کامل به تمرینات ادامه خواهند داد و نتایج خوبی را هم کسب خواهند کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: درست است که در۴ هفته اول نتایج قابل قبولی کسب نکردیم اما همه این اتفاقات به کادر فنی بر نمی گردد بلکه به مشکلات دیگر مربوط می‌شود که نمی خواهم زیاد به آن بپردازم.

عباسی ملکی تاکید کرد: منصوریان از دانش بالایی برخوردار است و کارش را به خوبی بلد است و مطمئن هستیم روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

وی در خصوص غیبت های مکرر رئیس هیئت مدیره در جلسات گفت: شاید ایشان گرفتاری ای داشته که نتوانسته در جلسات حضور پیدا کند. او با منصوریان نه مشکلی داشته و نه خواهد داشت و مطمئنم در جلسات بعدی حضور پیدا خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: عشق به استقلال دلی است و کسانی که در هیئت مدیره این باشگاه پرطرفدار حضور دارند با عشق در جلسات حاضر می شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.