هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با انجام سه بازی به اتمام می رسد تا ۱۶ تیم لیگ برتری استراحتی چند روزه را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز آخر از هفته چهارم لیگ برتر با انجام سه بازی پیگیری می شود که طی آن پیکان در رشت میهمان سپیدرود است، پدیده در مشهد از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند و گسترش فولاد در اهواز با فولاد خوزستان دیدار می‌کند.

* پدیده - استقلال خوزستان

پدیده در فصل جدید در خانه خود تیمی خطرناک نشان داده. آنقدر خطرناک که می تواند با ۴ گل بر سپاهان غلبه کند. البته این تیم در خارج از خانه هم تیم خوب و قابل احترامی است و به طور کلی تیمی است که فوتبال خوبی ارائه بازی می‌کند.

رضا مهاجری در هفته چهارم پذیرای شاگردان عبدالله ویسی است. هر دو تیم چهار امتیازی هستند و شرایطی تقریبا مشابه با هم در جدول دارند و به همین دلیل این بازی را می‌توان یک بازی شش امتیازی برای دو تیم دانست.

* سپدرود - پیکان

هیچ یک از دو تیم سپیدرود و پیکان شرایط خوبی در جدول ندارند. سپیدرود یکی از تیم هایی است که از سه بازی گذشته‌اش هیچ امتیازی به دست نیاورده بود. پیکان هم با ۲ و مساوی و یک شکست گرچه دو امتیاز به دست آورده بود اما این تیم هم هنوز طعم شکست در لیگ برتر را نچشیده است.

سپیدرود با یک مربی جوان که اولین تجربه لیگ برتری اش را سپری می کند در این میدان حضور می یابد و پیکان با یک مربی با تجربه مثل مجید جلالی. اما هیچ یک از این دو مربی در تیم های خود از شرایط مستحکمی برخوردار نیستند و شکست در این بازی می تواند تبعاتی برای هر یک از این دو مربی داشته باشد.

* فولاد - گسترش فولاد

هر دو تیم در بازی‌های قبلی به پیروزی رسیده‌اند و با روحیه برای این بازی به میدان می آیند. گسترش فولاد تبریز بعد از پشت سر گذاشتن دو بازی با شکست سنگین در هفته سوم به لطف یک گل دیرهنگام بر سپیدرود غلبه کرد تا قدری امید به اردوی تزریق شود. فولادی هم هفته سوم یک نتیجه خوب گرفتند و تیم سیاه جامگان را در مشهد مغلوب کردند تا با روحیه بهتری در این بازی خانگی به میدان بروند.

پورموسوی برای این بازی هم تعداد قابل ملاحظه ای از بازیکانش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. اما وی هفته گذشته هم با جمعی از بازیکنان جوان و کم تجربه اش سیاه جامگان را در مشهد برد تا سرمربی جوان این تیم با امیدواری بیشتری دست به استفاده از بازیکنان جوانش در بازی های پیش رو بزند.

گسترش فولاد با ۳ امتیاز اندوخته از بازی های قبلی‌اش به اهواز می آید و فولاد با ۴ امتیاز شرایط جدولی اش قدری بهتر از میهمانش است.

برنامه ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۲۷ مرداد

* پد یده مشهد - استقلال خوزستان - ثامن الائمه - مشهد - ساعت ۱۸:۴۵

تیم داوری: رضا عادل - هادی طوسی - عسگر محمدی - سید علی اصغر مومنی - ناظر: علیرضا کهوری

* سپیدرود رشت - پیکان - عضدی - گیلان - ساعت ۱۹:۳۰

تیم داوری: بیژن حیدری - تورج عیوض محمدی - سید اسد حاج محمدی - محمد ملکی - ناظر: ابوطالب طاهریان

* فولاد خوزستان - گسترش فولاد - غدیر - اهواز- ساعت ۲۰:۳۰

تیم داوری: سید رضا مهدوی - بابک داوری - جلیل شعرانی - وحید صالحی - ناظر: خداداد افشاریان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.