مالک باشگاه نفت بعد از دو روز اعتصاب بازیکنان این تیم، با سرمربی و بازیکنان جلسه گذاشت. طبق اعلام این باشگاه، تمرینات از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در دو روز گذشته به خاطر مشکلات مالی و عدم دریافت پیش قراردادشان، دست به اعتصاب زدند و از تمرین خودداری کردند.

به همین خاطر امروز نادر گلرخسار مالک باشگاه نفت با بازیکنان و اعضای کادر فنی جلسه ای را برگزار کرد. طبق اعلام سایت باشگاه نفت تهران، بعد از این جلسه تمرینات نفت از سر گرفته خواهد شد.

حمید درخشان سرمربی تیم نفت هم ضمن اعلام این خبر گفت: مشکلاتی وجود داشت و بازیکنان نفت جمعه و شنبه تمرین نکردند اما امروز جلسه بسیار خوبی با حضور نادر گلرخسار مالک باشگاه برگزار شد و با حرف هایی که بین ما و ایشان رد و بدل شد همه چیز حل و فصل شده و تیم عصر امروز تمرینات خود را از سر می گیرد.

درخشان افزود: در جلسه ای که با اقای گلرخسار داشتیم مسایل مختلفی مطرح شد. نشست صمیمانه و بسیار خوبی بود. ایشان تمام حرف های ما را شنیدند و برای رفع برخی مشکلات به ما قول قطعی و امیدوار کننده دادند و معتقد بودند تیم باید در آرامش به کار خود بپردازد. جلسه خوبی بود. بنده در جلسه هم گفتم ای کاش این نشست زودتر برگزار می شد.

درخشان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم هم جلسه ای به اتفاق کادر تیم با گلرخسار داشتند. او تاکید کرد در هفته آینده باشگاه اولین پرداختی خود را به تیم انجام خواهد داد. بچه ها درد دل هایی داشتند و اقای گلرخسار هم حرف هایشان را شنید و به آنها اطمینان خاطر داد که باشگاه در هفته آتی پرداختی خواهد داشت.

سرمربی نفت تاکید کرد: تیم هم از عصر امروز تمرینات خود را از سر خواهد گرفت. برای ما بسیار امیدوار کننده بود که مالک باشگاه تاکید کرد مشکلات و حواشی حل و فصل خواهد شد تا تیم در آرامش برنامه های فنی خود را پیگیری کند و در جدال با دیگر تیم ها با تمرکز و بدون حداقلی دغدغه کم به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.