مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به خاطر استرسی که بازیکنان ما داشتند نتوانستیم در نیمه دوم دیدار برابر تراکتورسازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اولین پیروزی آبی پوشان در هفته سوم لیگ برتر گفت: دو نیمه متفاوت را داشتیم. نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم و می توانستیم چند گل وارد دروازه تراکتور کنیم اما در نیمه دوم به دلیل استرس بردن نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم و تا حدودی توپ و میدان را در اختیار تراکتور قرار دادیم. البته از حق نباید بگذریم که تراکتوری ها هم عملکرد خوبی داشتند و حتی یک بار هم تیر دروازه ما را لرزاندند که خوش شانس بودیم این توپ به گل تبدیل نشد اما در مجموع به این برد نیاز داشتیم و توانستیم با حمایت هواداران مان به اولین سه امتیاز در لیگ هفدهم دست پیدا کنیم.

مربی استقلال در خصوص شرایط تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: تراکتور وضعیت خوبی ندارد که در سه بازی گذشته امتیازی کسب نکرده البته با همین وضعیت هم گل محمدی تیم خوبی را روانه میدان می کند و اعتقاد دارم اگر نیمکت این تیم قوی شود می تواند در پایان فصل یکی از گزینه های قهرمانی در لیگ هفدهم باشد.

وی در خصوص دیدار هفته چهارم برابر سایپا تهران گفت: بازی سختی پیش رو داریم، سایپا دو بازی گذشته خود را با پیروزی به پایان رسانده و می خواهد مقابل ما هم سه امتیاز دیگر کسب کند اما با تمرینات خوبی که در طول هفته و تا زمان دیدار برابر سایپا انجام خواهیم داد آماده این بازی خواهیم شد و به دنبال کسب سه امتیاز دیگر هستیم تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

چینی در خصوص بازی در ورزشگاه تختی گفت: متاسفانه شرایط زمین این ورزشگاه خوب نیست و از کیفیت لازم برخوردار نیست و این می تواند در روند تاکتیکی دو تیم تاثر بگذارد.

مربی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از تمام هواداران ممنونم که شب فراموش نشدنی را به وجود آوردند و خوشحالم که توانستیم با یک برد دل آنها را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.