ویسنته دل بوسکه معتقد است هیچ چیز مشخص نیست و شاید بارسا بدون نیمار حتی بهتر از قبل هم کار کند. او رئال را هم با بارسای گواردیولا مقایسه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویسنته دل‎بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال اسپانیا، معتقد است شاید تیم فوتبال بارسلونا با جدایی نیمار قوی‎تر از قبل هم بشود.

سرمربی اسپانیایی در گفتگویی با کادناسر در این باره اظهار نظر کرده است: بیشتر اوقات خطرناک است که با خواسته بازیکن بجنگی، بارسلونا هم بازیکنی را فروخت که دیگر نمی‎شد با او کنار آمد.

بارسلونا نمی‎خواست نیمار را به هیچ قیمتی به پاری‎سن ژرمن بفروشد، اما تیم فرانسوی با پرداخت رقم فسخ قرارداد او را به خدمت گرفت. دل بوسکه معتقد است شاید این اتفاق برای بارسا بد هم نباشد: چه کسی می‎داند؟ شاید بارسا با فروش نیمار قوی‎تر هم بشود.

او همچنین از وضعیت رئال هم گفته است: این رئال را می‎توان با بارسلونای پپ گواردیولا مقایسه کرد. به وضوح دو تیم شباهت‎هایی دارند. با قهرمانی در لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا در چنین جایگاهی قرار گرفتند. بازیکنان سخت‎کوش در این تیم در کنار هم قرار گرفتند و بهترینشان هم در میانه زمین هستند که همه چیز از آنجا شروع می‏‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.