هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر درحالی به پایان رسید که از سه مربی کروات شاغل در این مسابقات دو مربی بازی‌های خود را باختند و تنها برانکو برنده از زمین خارج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید و از نکات قابل توجه در این ۸ بازی این بود که از سه تیمی که از مربیان خارجی (کروات) استفاده می‌کردند، تنها تیم پرسپولیس با برانکو با کسب نتیجه‌ای درخشان و پیروزی خارج از خانه برابر تراکتورسازی برنده شد و دو مربی دیگر کروات با شکست‌های سنگین میدان را ترک کردند.

هر سه تیم سپاهان، گسترش فولاد و پرسپولیس که تنها تیم هایی در لیگ برتر هستند که از مربیان خارجی استفاده می‌کنند، دیدارهای خود را خارج از خانه انجام دادند. پرسپولیس با برانکو موفق شد تیم نصفه و نیمه تراکتورسازی را در تبریز با حساب دو بر یک مغلوب نماید تا تنها کروات برنده در هفته دوم باشد. این اتفاق در حالی افتاد که لوکا بوناچیچ در اصفهان تن به شکست سنگین ۳ بر صفر برابر امیر قلعه نویی و ذوب آهن داد و زلاتکو کرانچار هم در مشهد مقابل پدیده با چهار گل در هم کوبیده شد.

با احتساب نتایج هفته نخست رقابتها به این موضوع می‌رسیم که حاصل ۴ دیدار سپاهان و گسترش با هدایت مربیان کروات خود در مجموع یک امتیاز در بر داشته در حالی که برانکو به تنهایی در این دو هفته ۶ امتیاز با تیمش کسب کرده است. بی‌تردید در روزهایی که مربیان کروات سپاهان و گسترش فولاد نتایج اسفباری گرفته‌اند، برانکو با نتایج درخشانی که با سرخ پوشان گرفته پرچمدار مربین کروات در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.