کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اهواز - فولاد در دومین بازی خود در لیگ برتر فصل جاری، طعم پیروزی را نچشید تا با وجود تعویض مربی و برخی بازیکنان، این تیم هنوز روی نوار ناکامی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و نفت تهران شامگاه پنج‌شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

* گل‌های این بازی را یوسف کی‌شمس (۷۹) برای فولاد خوزستان و عیسی آل‌کثیر (۸۴) برای نفت تهران به ثمر رساندند.

* این بازی را حمید حاج ملک با کمک امیررضا آشور ماهانی و محسن سلطانی سوت زدند و در این بازی به فرشاد هاشمی (نفت) کارت زرد نشان دادند.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، یوسف وکیا (۶۳- مجتبی نجاریان)، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، مهرداد هدایتیان، احمد عبدالله‌زاده، ایمان مبعلی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد جعفری، هیثم هاشمی‌زاده (۴۶- عبدالله ناصری) و فرشاد جانفزا (۷۲- یوسف کی‌شمس) وارد میدان شد.

* نفت تهران نیز در این بازی با ترکیب: میلاد فراهانی، فرید محمدی‌زاده، علیرضا عزت کرامت، محسن بنگر، احمد امیر کامدار (۴+۹۰- سامان آقازمانی)، علی زینالی، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین فشنگچی (۸۵- حسین جعفری)، فرشاد هاشمی، مجتبی حقدوست و عیسی آل‌کثیر برابر حریف صف آرایی کرد.

* نفت تهران بعد از مغلوب کردن سپیدرود رشت با روحیه خوبی به دیدار فولاد خوزستان آمده بود تا از میدان اهواز با حداقل یک امتیاز خارج شود و سرخ‌پوشان فولاد خوزستان هم در اولین بازی خانگی به دنبال اولین پیروزی در لیگ هفدهم بودند.

* فولادی‌ها نسبت به بازی مقابل پرسپولیس، ایوب والی و رحیم زهیوی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند. عبدالله ناصری و هادی حبیبی‌نژاد هم به تشخیص کادر فنی در ترکیب اصلی قرار نگرفتند و بازی را از روی نیمکت آغاز کردند تا چهار تغییر در ترکیب فولادمردان ایجاد شود. نفتی‌ها هم محمد نصرتی را به‌خاطر مصدومیت و احمد آل‌نعمه را به‌دلیل آماده نشدن کارت بازی در ترکیب غایب می‌دیدند.

* ایمان مبعلی در غیاب ایوب والی بازوبند کاپیتانی فولاد خوزستان را به بازو داشت.

* نام احمد آل‌نعمه مدافع خوزستانی تیم نفت تهران در لیست این تیم قرار نگرفت. لیست ذخیره‌های نفت تهران سه جای خالی داشت.

*امیر زلیکانی، رحیم زهیوی، پیمان شیرزادی و آرش افشین از جایگاه تماشاگران دیدار را تماشا می کنند.

* ورود تماشاگران به استادیوم غدیر اهواز رایگان اعلام شده بود، اما استقبال چندانی از سوی هواداران صورت نگرفت.

* سیروس پورموسوی و دستیارانش به سمت نیمکت نفت رفته و با درخشان و کادر این تیم خوش‌وبش کردند.

*عیسی آل کثیر و مجتبی حق‌دوست قبل از بازی از پورموسوی رخصت گرفتند.

* داور مسابقه در دقیقه ۳۰ نیمه اول وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت.

* تیم نفت تهران با گلزنی بازیکن خوزستانی موفق به جبران گل خورده شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.