سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با تاکید بر اینکه تنها شنیده ام که اتفاقات ناخوشایندی در لیگ دسته اول اتفاق می افتد، گفت: امیدوارم فوتبال ما همیشه پاک بماند.

احمد نخعی درگفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط تیم فوتبال مس کرمان قبل از شروع لیگ دسته اول گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی داریم، سه بازی تدارکاتی انجام داده ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرعه کشی برای شما راضی کننده بوده است یا خیر، گفت: به اعتقاد من تفاوت خاصی ندارد، ما موظفیم با همه حریفان مان بازی کنیم اما فکر می کنم برای هفته های ابتدایی قرعه ما راضی کننده بوده است.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده اید یا خیر، گفت: ما تلاش کردیم تا بازیکنانی را جذب کنیم که با تفکرات تاکتیکی ما همسو باشند، خوشبختانه چند بازیکن باتجربه به جمع ما اضافه شد و امیدوارم بتوانیم فصل موفقی را در لیگ دسته اول داشته و در پایان هم به لیگ برتر صعود کنیم.

نخعی درخصوص شرایط مالی تیمش گفت: مشکلات مالی برای همه تیم ها وجود دارد، حتی تیم های لیگ برتری هم با آن دست و پنجه نرم می کنند. خوشبختانه مدیریت باشگاه تلاش بسیاری انجام داده تا مسائل مالی را مرتفع کند تا تیم بتواند با آرامش شروعی خوب در لیگ داشته باشد.

وی در پایان و درخصوص اتفاقات ناخوشایندی که در لیگ دسته اول اتفاق می افتد، گفت: من در این خصوص حرف خاصی نمی توانم بزنم، زیرا سندی برای اثبات آن ندارم. البته شنیده ام که زد و بندها و تبانی هایی در لیگ یک می شود اما چون به چشم خود ندیده ام نمی توانم در این خصوص قضاوت کنیم. ولی امیدوارم فوتبال ما همیشه پاک بماند تا این حرف و حدیث ها پشت سرش نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.