سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: وقتی برنامه لیگ را از قبل به ما ارائه کردند یعنی باید بازی کنیم و من وارد مسائل کی‌روش و مربیان لیگ نمی‌شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر میثاقیان قبل از آغاز مراسم قرعه‌کشی لیگ هفدهم، اظهار داشت: من شاید خیلی پررو باشم ولی وقتی کت و شلوار می‌پوشم خیلی خجالتی می‌شوم!

وی در خصوص اردوی تیمش در ترکیه گفت: ما چند روزی در ترکیه بودیم و چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم. انشالله که بازی‌ها را خوب شروع کنیم چون تیم جوانی داریم.

میثاقیان در خصوص قرعه‌کشی لیگ گفت: آمده‌ام ببینم با چه تیم‌هایی می‌افتیم. لیگ پارسال که خیلی لیگ خوبی بود و امسال هم قطعا جذاب خواهد شد. تیم‌ها مهره‌های خوبی گرفتند و لیگ پرشوری را خواهیم داشت.

سرمربی سیاه‌جامگان با اعلام این موضوع که تیمش بازیکن ملی‌پوش امید ندارد، در پاسخ به این سؤال که ظاهرا تعدادی از مربیان به زمان برگزاری لیگ برتر معترض هستند، گفت: چه کسی اعتراض دارد. من وارد این مسائل نمی‌شوم که کی‌روش چه چیزی گفته و یا او تعیین کرده تاریخ لیگ چه زمانی باشد ولی وقتی برنامه را اعلام کردند، باید بازی کنیم.

وی در خصوص اینکه فتاحی اعلام کرده شاید ورزشگاه ثامن شرایط برگزاری مسابقات را نداشته باشد، گفت: ما هم ثامن را داریم و هم ورزشگاه امام رضا را اما در مورد این مسئله هیأت فوتبال به آقای فتاحی پاسخ می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.