سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: از مسئولان و مربیان تیم ملی امید خواستیم در این اردو یک بازیکن را از ما نگیرند اما در ادامه مشکلی برای همکاری نیست.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم حضور علی طاهران در اردوی تیم ملی فوتبال امید، گفت: با مربیان و مسئولان تیم ملی امید صحبت کردیم و به آنها گفتیم شرایط تراکتورسازی در فصل جاری خاص است. وضعیت ما با همه تیم‌ها فرق می‌کند. از نقل و انتقالات تابستانی محروم بودیم و نتوانستیم بازیکنی بگیریم. گاهی در تمرینات با کمبود بازیکن روبرو هستیم. ۲ بازیکن را به اردوی تیم ملی امید فرستادیم اما طاهران در اردو ماند.

وی افزود: مهدی محمدیان و عارف آغاسی به اردوی تیم امید رفتند ولی در پست طاهران کمبود بازیکن داریم و از مسئولان اجازه خواستیم در این اردو این بازیکن در تراکتورسازی بماند. تراکتورسازی همیشه با تیم‌های ملی هماهنگی داشته و تعامل خوبی برقرار بوده است اما واقعا شرایط این بار فرق می‌کند و کارمان بسیار سخت است.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با وضعیت سینا عشوری و اینکه قرار شده فدراسیون فوتبال در مورد او تصمیم بگیرد، اظهار داشت: منتظر هستیم تا فدراسیون جواب نهایی را اعلام کند. تقریبا می‌توان گفت این بازیکن مشکلی ندارد اما باید این مسئله به طور رسمی اعلام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.