«لوئیز گارسیا» معتقد است این‌که اتلتیکومادرید در رقابت‌های فصل آینده چه عملکردی داشته باشد می‎تواند اصلی‎ترین فاکتور در تصمیم‌گیری دیگو سیمئونه برای ماندن یا رفتن باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لوئیز گارسیا، بازیکن اسبق تیم فوتبال اتلتیکومادرید امیدوار است دیگو سیمئونه قبل از ترک این تیم یک عنوان بزرگ دیگر کسب کند.

گارسیا در گفتگو با «اومنی اسپورت» گفت: ماندن یا رفتن سیمئونه به چند فاکتور بستگی دارد. او همیشه انسان صادقی بوده است. باید هم همین طور باشد چون وقتی می‎خواهی دروغ بگویی همیشه مشکلاتی پیش می‌آید.

گارسیا درباره عملکرد سیمئونه تاکید کرد: به نظر من سیمئونه تا آخرین قطره خونش همه توانش را برای تیم گذاشته است. به همین دلیل هم هست که هواداران دوستش دارند و باشگاه به داشتن او افتخار می‌کند. مهم نیست او چه زمانی از تیم می‎رود، مهم این است که وقتی بخواهد برود باشگاه نباید دخالتی داشته باشد چون می‎داند همه تلاشش را برای تیم کرده است.

گارسیا در نهایت گفت: اعتقادم این است که ماندن یا رفتن او بستگی به عملکرد تیم در فصل آینده دارد. شاید اگر عنوان کسب کند تصمیم بگیرد برود، شاید هم بخواهد بماند و جام‌های بیشتری بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.