با تصمیم مسئولان باشگاه شهرداری ساوه و ارائه مدارک موردنیاز به کمیته فوتسال و واریز مبلغ ورودی، لیگ برتر فوتسال با ۱۴ تیم به کار خود ادامه خواهد داد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه وضعیت لیگ برتر فوتسال و تیم شهرداری ساوه بالاخره به کجا رسید، گفت: مسئولان تیم شهرداری ساوه بعدازظهر امروز مدارک خود را ارائه دادند و لیگ قطعا با ۱۴ تیم به کارش ادامه خواهد داد.

وی درباره اینکه چرا کمیته فوتسال با تیم های بی نظم مماشات کرده است، تصریح کرد: هدف ما این است که تعامل بین کمیته فوتسال و تیم ها برقرار باشد. همه می دانیم که مشکلات اقتصادی وجود دارد. اکثر تیم های لیگ برتری دچار این مشکل هستند ولی باید کمک کرد تا فوتسال از این مسائل آسیب نبیند.

دبیر کمیته فوتسال درباره اینکه گفته می شود با این مشکلات تعدادی از تیم ها در جریان لیگ از مسابقات کنار خواهند کشید، گفت: ان شاءالله که مسئولان استانها هم کمک می کنند تا تیم هایشان در لیگ برتر دچار مشکل نشود و تا آخر لیگ در مسابقات حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتسال در حالی با ۱۴ تیم برگزار می شود که هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز گذشته به سه تیم شهرداری ساوه، آذرخش بندرعباس و هیات فوتبال استان قم مهلت داده بود مدارک موردنیاز را ارائه کنند وگرنه از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.