سرمربی جدید کریستال پالاس می‌گوید در صورتی که ایده‌ها و برنامه‌هایش محقق شود این تیم فراتر از چیزی خواهد بود که در حال حاضر هست.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرانک دی‌بوئرو سرمربی جدید کریستال پالاس در نخستین مصاحبه خود اظهار داشت: ما تیمی خوب با بازیکنانی بسیار خوب و مشهوری داریم که می‌توان به بنتک و زاها اشاره کرد.

وی افزود: در مرحله اول می‌خواهم همه را بشناسم؛ این موضوع برای من بسیار مهم است. البته من عقاید خودم را دارم و فیلم‌های زیادی را از این تیم دیده‌ام بنابراین ممکن است بازیکنان را بشناسم، اما در گام اول می‌خواهم همه را ببینم و بعد تصمیم بگیرم.

سرمربی جدید کریستال پالاس خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم تیمی را تشکیل دهم که فوتبال قدرتمندی را به نمایش بگذارد. اگر شما فوتبال پرانرژی را به نمایش بگذارید این هم برای بازیکنان و هم برای تماشاگران خوب خواهد بود؛ چرا که تماشاگران تیمی را می‌خواهند که پرانرژی بازی کرده و در زمین تلاش کند.

دی‌بوئر با تاکید بر ارائه فوتبالی هجومی، گفت: ما می‌خواهیم فوتبالی تهاجمی را به نمایش بگذاریم نه فوتبالی خام و بی‌تجربه.

سرمربی کریستال پالاس یادآور شد: سیاست ما برنامه بلندمدت و ایده‌هایی است که می‌خواهیم با آن کارها را پیش ببریم. البته راه ناهموار است و همه می‌دانند که این آسان نیست. فکر می‌کنم اگر ما ایده‌های خوب و مردم خوب در اطرافمان داشته باشیم می‌توانیم تیمی فراتر از چیزی که هست بسازیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.