کاپیتان تیم ملی ایران با تاکید بر اینکه هرگز فکر نمی کردم پنالتی به گل تبدیل نشود گفت: از این بابت ناراحتم و شرمنده هواداران شدم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برای ازبکستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را مقابل ازبکها انجام دادیم آنها بسیار جنگنده بودند و نمی خواستند دست خالی به تاشکند باز گردد.

وی تاکید کرد: تیم ما در شرایط بسیار خوبی بود و بازیهای خوبی هم در گذشته ارائه کرده بودیم و خوشحالم که توانستیم با وحدت و همدلی که در تیم وجود داشت راهی روسیه شویم.

شجاعی خاطرنشان کرد: البته نباید از حمایت هواداران هم غافل شویم زیرا آنها هر جایی که رفتیم چه در ایران و چه از ایران ما را تنها نگذاشتند و همیشه باعث موفقیت ما بودند.

کاپیتان تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که چرا پنالتی را به گل تبدیل نکردی گفت: هرگز فکر نمی کردم که ضربه ام به گل تبدیل نشود و مطمئن بودم که توپ را وارد دروازه کنم اما فکر می کنم کمی محکم به توپ ضربه زدم و همین مسئله باعث شد تا پنالتی ام به گل تبدیل نشده و من شرمنده هواداران بشوم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود به یک تیم دیگر بپیوندید ادامه داد: چند پیشنهاد دارم اما مسئولان تیمم اصرار دارند که بمانم و برای آنها بازی کنم و من هم باید در این خصوص فکر کنم و شرایط را بسنجم و بعد نظر نهایی خود را اعلام کنم.

شجاعی در پاسخ به این سئوال که آیا درست است چند بازیکن تیم ملی را می خواهید به یونان ببرید گفت: امیدوارم بتوانم چنین کاری را انجام دهم زیرا اعتقاد دارم بازیکنان تیم ملی ایران مستحق حضور در باشگاههای خارجی هستم.

وی در پایان افزود: از مسئولین فدراسیون فوتبال و دولت می خواهم اکنون که به جام جهانی صعود کرده ایم آنها هم تلاش خود را انجام دهند و بتوانیم در کمال آرامش بازیهای خوبی را در روسیه برگزار کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )