کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم ملی ازبکستان گفت: برای بازی فردا برای کی‌روش و بازیکنان تیم ملی ایران غافلگیری داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراد خان محمداف بازیکن تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: در بازی رفت به ایران باختیم و آمدیم این بازی را جبران کنبم چون نتیجه برایمان سرنوشت ساز است. برای کی‌روش غافلگیری داریم و فردا آن را به نمایش می گذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن ایرانی را بیشتر می‌شناسد، گفت: ایران یک تیم کامل هست و نام بازیکن خاصی نسبت به سایر نفرات برتری ندارد. آنها از یک دفاع بسیار خوب بهره می‌برند. دفاع این تیم شاهکار است. آنها در هفت بازی انتخابی گل نخوردند و این آمار بسیار خوب است و به نوعی این دفاع در آسیا و جهان شاهکار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.