مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: بازی فردا مقابل ایران برای هر دو تیم تاثیر زیادی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس،  ویکتور جلیل‌اف مربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: همان طور که می‌دانید بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی برای هر دو تیم خواهد بود چون نتیجه آن برای هر ۲ تیم نقش زیادی دارد.

جلیل اف ادامه داد: بازی بسیار مشکلی داریم ما بازی دور رفت را شکست خوردیم اما با توجه به اینکه دو بازی قبل در تهران پیروز شدیم این بار هم به دنبال سومین پیروزی هستیم تا با توجه به فاصله کم امتیازی به جام جهانی صعود کنیم.

وی در رابطه با سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه چه تدبیری برای عبور از خط دفاعی دنیا در مقدماتی جام جهانی دارید گفت: می‌دانیم ایران یک تیم خوب از نظر دفاعی مستحکم است. اما از آنجایی که هر بازی ساختار خودش را دارد  ما هم تلاش خود را می‌کنیم. ایران یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ دفاعی است و ساختار دفاعی‌اش مشکلی ندارد اما می‌توانیم از لحظات و غفلت‌ها استفاده کنیم. مثل بازی با قطر که دروازه‌بان ما اشتباه کردیم و درحالی که می‌توانستیم ببریم بازی را باختیم. از سوی دیگر ایران شکل هجومی خود را دارد و می توانیم از نقاط قوت خودمان در ضد حملات استفاده کنیم.

جلیل‌اف افزود: یک زمانی ایران متکی به فرد بود و بازیکنانی مثل دایی، کریمی و خداداد عزیزی اما الان یک تیم هستند دیگر روی یک فرد این تیم نمی‌چرخد بنابراین ما فردا با یک تیم بازی درایم نه یک شخص خاص.

مربی ازبکستان درمورد اینکه جباروف اعلام کرده با توجه به برد سال ۲۰۱۴ می‌توانیم یکبار دیگر ایران را شکست دهیم گفت: هر بازیکن نظر خود را دارد اما هر بازی قصه خودش را دارد و ما هم یک تیم هستم و روی یک بازیکن اتکا نمی‌کنیم. امیدوارم اصول دفاعی و تاکتیکی خودمان را به شکل مهمی استفاده کنیم و دارای غرور کاذب هم نمی‌شویم چون می دانیم ایران قدرتمند است و ما باید زیرک باشیم تا پیروز شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.