مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: کار در نساجی از حضور در استقلال و پرسپولیس سخت‌تر است.

عبدالحمید رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعلام گزینه‌های مختلف سرمربیگری برای حضور در نساجی گفت: این مساله نشانگر آن است که هنوز برای انتخاب سرمربی تیم به جمع‌بندی نرسیده‌اند. نساجی چند سالی است که در لیگ یک حضور داشته و این فصل نوبت این تیم قدیمی و ریشه‌دار است که به لیگ برتر صعود کند.

وی ادامه داد: مالکان باشگاه با دقت و وسواس در حال انتخاب سرمربی تیم هستند. تا ۱۰ خرداد فرصت هست تا انتخابی اصلح انجام شود البته مالکان باشگاه باید از مدیریت تا سرپرستی و سرمربیگری انتخاب خوبی داشته باشند. قرارداد من هم به عنوان مدیرعامل با باشگاه نساجی به پایان رسیده اما یکی از شرایط صعود و موفقیت ثبات مدیریت است. من نیم فصل به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی فعالیت کردم و یک فصل هم قائم مقام باشگاه بودم. کار من فوتبال است. مدیریت باشگاه در صورت حضوری دوساله یا سه ساله می‌تواند شرایط خوبی را برای باشگاه رقم بزند.

رمضانی تصریح کرد: سرمربی آینده تیم هم باید فضای لیگ یک را بشناسد و بداند که کار کردن در نساجی سخت‌تر از حضور در استقلال و پرسپولیس است زیرا مردم قائمشهر کاملا فوتبال‌فهم هستند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد تمدید قراردادش و ادامه همکاری با این باشگاه عنوان کرد: یک جلسه با مالک باشگاه داشته‌ام و باید جلسه‌ای دیگر هم در این زمینه داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.