ونگر پس از اعتراض هواداران به تمدید قرارداد، اظهار داشت: من به آرسنال کاملا متعهد بوده و تا لحظه‌ آخر در باشگاهی که عاشقش هستم می‌مانم. این حرکت تاثیری بر روی من نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته آرسنال در چارچوب هفته سی و ششم لیگ جزیره میهمان استوک سیتی قرار گرفت و توانست در یک بازی زیبا و پرگل، ۴ بر یک پیروز شود.

با اینکه پس از ۳ پیروزی، توپچی‌ها در شرایطی خوب قرار داشته و روزهای خوبی می‌گذرانند اما هواداران با بنر «وقتی می‌گویم ونگر اخراج شود یعنی اخراج شود» اعتراض خود را نشان دادند.

به نظر می‌رسد مربی فرانسوی که پس از سال ۲۰۰۳ به قهرمانی در جزیره نرسیده مخالفین زیادی پیدا کرده و تماشاگران به دنبال اندیشه‌ای جدید برای احیای باشگاه خود هستند.

اما طبق اخبار منتشر شده این مربی در آستانه تمدید ۲ ساله است. تمدیدی که شاید به جایگاهش در انتهای این فصل بسیار بستگی خواهد داشت.

آرسن ونگر در خصوص اعتراض هواداران گفت: نگاه کنید،من کارم را در باشگاهی که عاشقش هستم انجام می‌دهم. تا زمانی که اینجا خواهم بود کاملا متعهد بوده و این رفتارها بر روی من تاثیری نخواهد گذاشت.

وی ادامه داد: ما همه توان خود را گذاشتیم و توانستیم ۶۹ امتیازی شویم. باید در روز سه‌شنبه مقابل ساندرلند این امتیاز را به ۷۲ برسانیم. باید متمرکز بر این بازی بوده تا با بهترین عملکرد به ارزش بالای این باشگاه پاسخ دهیم. بقیه اتفاقات مهم نیستند.

مربی فرانسوی در خصوص دیدار با استوک گفت: ما هفته سختی داشته و موفق شدیم که به پیروزی‌های خود ثبات ببخشیم. روحیه جنگندگی در تیم بالا بوده و من از این موضوع بسیار خرسندم. من معتقدم تیم اگر به خوبی بازی کند با تکیه بر استعداد فردی به پیروزی می‌رسیم.

ونگر در خصوص گل هند «پیتر کراوچ» تصریح کرد: با آن گل استوک به بازی برگشت اما وقتی در زمین آنها بازی می‌کنی در این شرایط باید چینشی منظم و فشرده داشته باشی، همانطور که ما موفق به انجامش شدیم.

آرسنال با این پیروزی ۶۹ امتیازی شد تا در رتبه پنجم جای بگیرد. آنها اکنون باید به ۲ بازی آینده سیتی و لیورپول نگاه کرده تا با لغزششان بتوانند به اروپا صعود کنند.

لیورپول ۷۰ امتیازی امروز با وستهام بازی داشته باید دید چکش‌ها می‌توانند عملکرد درخشان خود در روز جمعه مقابل تاتنهام را تکرار کنند.

منچسترسیتی نیز سه‌شنبه میزبان وستبرومویچ خواهد بود. سیتیزن‌ها اکنون ۷۲ امتیازی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.