کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بحث فردوسی‌پور و برهانی به ماجرایی همیشگی کشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرش برهانی در بخش پایانی صحبت هایش در برنامه ۹۰ گفت:« ممکن است عده ای بگویند که مثلا عادل قردوسی پور استقلالی است یا پرسپولیسی اما واقعیت این است که برنامه ۹۰ بهترین برنامه تلویزیون است و این اتفاق حاصل یک برنامه ریزی است. من از شما می خواهم حسن نیت بیشتری نسبت به تیم ۲ ستاره ایران نشان دهید تا برخی شائبه ها در مورد برنامه نود از بین برود و استقلالی ها هم اعتمادشان را دوباره به شما و برنامه خوبتان به دست آورند.»

فردوسی پور هم در پاسخ به نکته گفت:« خدا را شاهد می گیرم که برای من تیم ها هیچ فرقی با هم ندارند. در ضمن احتمالا ۲ هفته آینده مسابقه پیامکی مان را در مورد این که طرفدار چه تیمی هستید برگزار خواهیم کرد.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )