مربی تاتنهام پس از شکست مقابل چلسی اظهار داشت: احساس افتخار به من دست داد زیرا ما با ارائه بازی خودمان، فوق العاده ظاهر شدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، چلسی در ورزشگاه ومبلی به برتری ۴ بر ۲ مقابل همشهری خود، تاتنهام رسید.

مائوریتسیو پوچتینو پس از این شکست از بازیکنان خود تمجید کرد و اظهار داشت: احساس افتخار می کنم زیرا ما با ارائه فلسفه بازی خودمان، فوق العاده ظاهر شدیم. آنها تنها ۵ شوت به دروازه ما روانه ساختند که ۴ تای آنها گل شد و ما تنها ۲ گل به ثمر رساندیم. پنالتی آنها نیز خیلی سختگیرانه بود و می‌توانست نباشد.

مربی تاتنهام ادامه داد: ما تنها به جلو نگاه می‌کنیم. در لیگ چهارامتیاز از چلسی عقب بوده و سعی داریم در دیدارهای آینده خود به پیروزی رسیم. اصلا نگران نیستم، تیم قوی بوده و کاملا متمرکز است. ما امروز با یکی از بهترین تیم های اروپا مبارزه کردیم. سزاوار نتیجه بهتری بودیم اما این فوتبال است.

وی در آخر تصریح کرد: باید سعی داشته باشیم که آرام باشیم. به بازی نگاه کنیم و با مشاهده نقاط ضعف پیشرفت کنیم. ما اکنون در میانه رشد و ترقی بوده که اگر امسال به جام حذفی نرسیدیم، برای سال بعد تلاش می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.