تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پیروز واقعی بازی امروز هواداران تراکتورسازی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی بعد از بازی تراکتورسازی با استقلال در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود و از هواداران تیمم تشکر می کنم.

وی سپس با تاکید بر اینکه از هواداران خوشحالم و به آنها تبریک می گویم، ادامه داد: امروز آنچه فرهنگ آذربایجان و تراکتورسازی بود را در ورزشگاه دیدیم. برنده اصلی بازی امروز آنها بودند.

قلعه نویی با بیان اینکه به تیم استقلال هم تبریک می ‌گویم و برای آنها در بازی‌ های لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت دارم، افزود: به نظرم در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم هم بازی را در دست گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه بازی سختی بود، ادامه داد: تعداد زیادی از بازیکنانم با اینکه مصدوم بودند ولی خوب کار کردند و به خاطر این مردم زحمت کشیدند. استقلال هم در این بازی خوب عمل کرد.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه تماشاگران از بازی امروز لذت بردند، گفت: بازی سخت و خوبی بود، باید ما این روند را ادامه دهیم چراکه لیاقت هواداران تراکتورسازی بالاتر از اینها است.

وی با تاکید بر اینکه هادی محمدی در بازی بعدی به ما می‌ رسد، گفت: با کمبود بازیکن روبه رو هستیم، بازی امروز را بردیم و خوشحالیم ولی دست‌ مان خالی است.

قلعه نویی ادامه داد: در بازی های بعدی نیز از بازیکنان جوان استفاده می کنیم، ادینیو تا پایان فصل نمی تواند ما را همراهی کند ولی کرار به بازی هفته بعد می رسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )