سرمربی یوونتوس پس از تساوی مقابل ناپولی گفت: ناپولی به ما اجازه داد تا سوار بر بازی شویم و ما به اندازه کافی خوب عمل نکردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در رقابت‌های هفته سی‌ام سری‌آ ایتالیا در دیداری حساس میهمان ناپولی بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آلگری پس از این بازی در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما در ابتدا بازی خیلی خوب عمل کردیم و توانستیم توپ و میدان را از آن خود کنیم. ناپولی به ما اجازه داد تا سوار بر بازی شویم و ما به اندازه کافی خوب عمل نکردیم. باید از عملکرد بازیکنان تقدیر و تشکر کنم زیرا نمی‌توان همیشه بر بازی سوار شد و مخصوصا اینکه این بازی مقابل ناپولی باشد.

وی افزود: اکنون هیچ چیزی وجود ندارد که ما از آن خجالت بکشیم، مهم این است ما با نتیجه به خانه برمی‌گردیم. امشب ما در بهترین شرایط نبودیم البته با نگاه به کل بازی متوجه می‌شویم که این بازی آسانی نبود.

آلگری درباره شعارهای هواداران علیه ایگواین گفت: ایگواین بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این طبیعی است که ایگواین بعد از آنکه ۳ سال برای ناپولی بازی کرده بود وقتی به ورزشگاه برگردد، هواداران علیه او شعار دهند. این واقعا چیز آسانی نیست و او ربات نیست بلکه او شخصی حساس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.