کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: با تیمی بازی می‌کنیم که سرمایه‌گذاری زیادی در لیگ خود کرده و تغییر در کادر فنی تیمش داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و چین گفت: بازی سختی مقابل تیم ملی قطر انجام دادیم. برد خوبی آوردیم. حالا با تیمی بازی می‌کنیم که سرمایه گذاری زیاد در لیگ کرده، تغیرات در کادر فنی داشته و در گروهی هستیم که همه تیم ها امیدوار به صعود هستند.

او در ادامه گفت: چینی‌ها کمپ های خوبی دارند اما ما نتوانستیم آماده سازی خوبی داشته باشیم. بازیکنان ما جوان هستند و نیاز به حمایت هواداران داریم. بازیکنان ما احترام زیادی به تیم چین می گذارند و امیدوارم فردا تدابیر کادرفنی را اجرا کنند و بازی خوب و خیلی سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

حسینی درباره رکورد ایران در گل نخوردن و نباختن گفت: به رکورد فکر نمی‌کنیم. فقط به بازی فردا فکر می کنیم، نه به گذشته و نه به آینده!

مدافع تیم ملی فوتبال درباره حضور هوداران در ورزشگاه بیان کرد: این درخواست من نیست بلکه خواهش همه بازیکنان است و هواداران مثل همیشه از ما حمایت کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )