کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم لوکوموتیو ازبکستان با بیان اینکه فردا در مقابل یک تیم قدرتمند بازی داریم، گفت: تنها به پیروزی مقابل استقلال فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «یولداشف» در نشست خبری قبل از دیدار تیم های فوتبال لوکوموتیو ازبکستان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: فردا یک بازی بزرگ را پیش رو خواهیم داشت. استقلال تیم قدرتمند ایران است و توانسته در دیدار قبلی خود التعاون عربستان را شکست دهد.

وی تاکید کرد: هدف ما فردا پیروزی در مقابل استقلال است و می خواهیم این تیم قدرتمند ایرانی را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی ازبکستان در پاسخ به این پرسش که استقلال هواداران بیشماری دارد و آیا آنها می توانند برای شما دردسرساز شوند یا خیر؟ گفت: بازیکنان ما از تجربه بالایی برخوردارند. در بازیهای مختلف تماشاگران زیادی را دیده ایم و نگران این موضوع نیستیم. به تنها چیزی که فکر می کنیم شکست استقلال در ورزشگاه آزادی است.

وی در پاسخ به این پرسش که ایران و ازبکستان از لحاظ فرهنگی به یکدیگر شبیه هستند، ادامه داد: از این بابت حق با شما است و ما تشابه زیادی داریم ولی فردا یک مسابقه داریم و باید در این بازی به پیروزی برسیم و جز گسب نتیجه مطلوب به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

بازیکن تیم لوکوموتیو در پایان گفت: من پیشاپیش سال نو را به ایرانی ها تبریک می گویم و امیدوارم سال موفقی را در پیش داشته باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.