کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع سیاه جامگان با بیان اینکه داور در خصوص پنالتی اشتباه کرد، گفت: قسم می خورم که مرتکب خطایی نشده ام و هرگز پنالتی گرفته شده درست نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی احمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی نفسگیری را از دو تیم شاهد بودیم. ما در نیمه اول باید به پیروزی می رسیدیم اما متاسفانه یکی دو موقعیت ما به راحتی از دست رفت و تنها توانستیم با یک گل به رختکن برویم.

وی در خصوص نیمه دوم این دیدار نیز افزود: نیمه دوم استقلال تنها زیر توپ می زد و کار مثبتی انجام نداد اما ما با بدشانسی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

مدافع سیاه جامگان در خصوص خطایی که بر روی مهاجم استقلال انجام داد و منجر به پنالتی شد، ادامه داد: به جرأت قسم می خورم که من خطایی بر روی مهاجم استقلال انجام ندادم و داور این دیدار به اشتباه سوت زد. مطمئنا در برنامه های ۹۰ و شب های فوتبالی در این خصوص کارشناسی خواهد شد و همه متوجه خواهند شد که پنالتی در کار نبوده است.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا سیاه جامگان در لیگ برتر باقی خواهد ما یا خیر گفت: صد درصد سیاه جامگان در لیگ برتر باقی خواهد ماند و فصل آینده هم این تیم را در لیگ برتر خواهید دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.