کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه سیاه‌جامگان با ارسال یک نامه به کمیته اخلاق خواستار تشکیل جلسه مجدد برای مدیرعامل این باشگاه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علی عباسی را به دلیل عدم شرکت در جلسه این کمیته موقتا محروم کرده و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان امروز از این اقدام ناراحت بود و اعلام کرد تمام صحبت‌هایش رابه مهدی تاج خواهد گفت.

بعد از این اتفاق عباسی در تماس با مسئولان فدراسیون فوتبال جویای دلیل محرومیت خود شد که در نهایت مشخص شد به دلیل عدم شرکت وی در جلسه کمیته اخلاق این حکم صادر شده است.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این باره گفت: ما نامه‌ای را تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا تشکیل جلسه مجدد صورت بگیرد. البته من هنوز دلایل احضارم به کمیته اخلاق را نمی‌دانم و باید در جلسه حاضر شوم و ببینم جریان چیست.

به گزارش فارس، مراسم معارفه اکبر میثاقیان هم‌اکنون در زمین کارگران شهر مشهد در حال برگزاری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.