سرپرست باشگاه نفت گفت: امیدواریم مشکلات مرتفع شود و ان‌شاالله همه چیز درست خواهد شد.

حسین شهریاری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت پرداختی به بازیکنان تیم نفت تهران گفت: تیم نفت با ۴۲ درصد پرداختی، تا چندی پیش در زمره تیم‌هایی بود که بهترین پرداختی‌ها را داشت. بازیکنان طبق جدول زمان‌بندی که داده بودیم به دنبال حق و حقوق خود بودند و قرار بود که پرداختی داشته باشیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: مالکان باشگاه نیز به دنبال این هستند که تکلیف‌شان مشخص شود و ان‌شاالله که هر چه زودتر این مشکلات مرتفع شود و تیم وضعیت عادی و خوبی پیدا کند.

شهریاری درباره شروع تمرینات نفت گفت: اینکه بازیکنان پیش رئیس فدراسیون فوتبال رفته‌اند اشکالی ندارد. فدراسیون فوتبال عضو این خانواده است و مسائل داخلی باشگاه را بررسی می‌کند و غریبه نیستند. فدراسیون فوتبال همیشه هوای باشگاه‌ها را داشته و می‌دانند که مشکلات مالی در اکثر تیم‌ها وجود دارد.

سرپرست باشگاه نفت تصریح کرد: می‌دانم این روزها فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان وجود داشته است. به همین دلیل از تلاش‌های آقای دایی، دستیارانش و محسن خلیلی تشکر می‌کنم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و مربیان شاهد تداوم نتایج خوب نفت باشیم و هر چه زودتر هم مشکلات حل شود. امیدوارم که با صبوری بازیکنان و رفع بلاتکلیفی و مشکلات همه چیز درست شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.