کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با برکناری غیرمنتظره رانیری، موضوع کدوتا و توطئه در برخی رسانه‌ها مطرح شد که برخی بازیکنان واکنش تندی به این مسئله نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پنج‌شنبه شب گذشته خبر برکناری رانیری، دنیا را متعجب و ناراحت کرد. روزنامه گاتزا تیتر زد: انگلیسی‌ها قدرنشناس. بسیاری از خبرنگاران و فوتبالیست‌ها نیز به این تصمیم مدیران روباه‌ها واکنشی تند نشان دادند.

اما این موضوع، یک طرف قضیه بود و با گذشت زمان داستان‌های دیگری مطرح شد که مشخص نیست تا چه اندازه صحت داشته باشد.

روزنامه تلگراف - روز شنبه

سایت تلگراف از ناآرام بودن رختکن خبر داد و طی یک گزارشی با استفاده از اخباری که آن را «منابع آگاه» می‌نامید، به مشکلات بین بازیکنان و مربی پرداخت. این روزنامه مدعی شد که اعتماد بازیکنان به رانیری ۶۵ ساله از بین رفته بود و آنها به هیئت مدیره اظهار داشتند که در صورت عدم تغییر، سرنوشت شومی در انتظارشان خواهد بود.

روزنامه سان نیز که معمولا به اخبار حاشیه‌ای بها می‌دهد از ۴ مظنون اصلی سخن گفت. واردی، اشمایکل، مورگان و آلبرایتون متهمان ردیف اول برکناری رانیری مطرح شده‌اند.

اما با گذشت یک روز دیگر و حرف‌های بازیکنانی مثل واردی و اشمایکل واقعیت جور دیگری به نمایش گذاشته شد.

روزنامه دیلی استار - روز یکشنبه

کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان تیم مصاحبه کرد و گفت: خیلی واضح می‌گویم که هیچ بازیکنی در این کشور توانایی چنین کاری را ندارد. تصمیم برکناری رانیری از سوی هیئت مدیره گرفته شد و من و هیچ یک از بازیکنان باشگاه، نه قدرت این کار را داشته و نه تاثیری روی آن داشتیم. این گمانه‌زنی‌ها بسیار ناراحت کننده است.

روز شنبه کلودیو به کمپ تمرینی لستر رفت و به مدت ۴۱ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. وی پس از آن گفت: احساس خوبی دارم. نه، احساساتی نشدم و امیدوارم بتوانند مثل گذشته به موفقیت برسند که بسیار نیز سخت است.

جیمی واردی نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: حدس و گمان‌هایی که درباره اخراج زده شد و من نیز در آن حضور داشتم از اساس نادرست، بی‌پایه و بسیار ناراحت کننده است. تنها گناه ما به عنوان یک تیم، عملکرد دور از انتظار ما بود که همه ما در رختکن و مصاحبه‌ها به آن اذعان داشتیم. ما تمام سعیمان را کردیم تا نتایج بهتر شود و اصلاح شویم.

اینکه کدامیک واقعیت را بیان می‌کنند یک بحث قضیه است ولی روی دیگر آن، فضای زشت و ناپسندی بوده که فوتبال جزیره را تحت تاثیر قرار داده است.

ما به تو خیانت نکردیم کلودیو ! - روزنامه دیلی میل - روز یکشنبه

اخراج چنین مربی‌ای یک واقعیت دیگر نیز تداعی می‌کند. فوتبال بی‌رحم مخلوق بشر است. یک روز در اوج می‌مانی و روز دیگر بی‌هیچ بخششی اخراجت می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.