با برکناری غیرمنتظره رانیری، موضوع کدوتا و توطئه در برخی رسانه‌ها مطرح شد که برخی بازیکنان واکنش تندی به این مسئله نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پنج‌شنبه شب گذشته خبر برکناری رانیری، دنیا را متعجب و ناراحت کرد. روزنامه گاتزا تیتر زد: انگلیسی‌ها قدرنشناس. بسیاری از خبرنگاران و فوتبالیست‌ها نیز به این تصمیم مدیران روباه‌ها واکنشی تند نشان دادند.

اما این موضوع، یک طرف قضیه بود و با گذشت زمان داستان‌های دیگری مطرح شد که مشخص نیست تا چه اندازه صحت داشته باشد.

روزنامه تلگراف - روز شنبه

سایت تلگراف از ناآرام بودن رختکن خبر داد و طی یک گزارشی با استفاده از اخباری که آن را «منابع آگاه» می‌نامید، به مشکلات بین بازیکنان و مربی پرداخت. این روزنامه مدعی شد که اعتماد بازیکنان به رانیری ۶۵ ساله از بین رفته بود و آنها به هیئت مدیره اظهار داشتند که در صورت عدم تغییر، سرنوشت شومی در انتظارشان خواهد بود.

روزنامه سان نیز که معمولا به اخبار حاشیه‌ای بها می‌دهد از ۴ مظنون اصلی سخن گفت. واردی، اشمایکل، مورگان و آلبرایتون متهمان ردیف اول برکناری رانیری مطرح شده‌اند.

اما با گذشت یک روز دیگر و حرف‌های بازیکنانی مثل واردی و اشمایکل واقعیت جور دیگری به نمایش گذاشته شد.

روزنامه دیلی استار - روز یکشنبه

کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان تیم مصاحبه کرد و گفت: خیلی واضح می‌گویم که هیچ بازیکنی در این کشور توانایی چنین کاری را ندارد. تصمیم برکناری رانیری از سوی هیئت مدیره گرفته شد و من و هیچ یک از بازیکنان باشگاه، نه قدرت این کار را داشته و نه تاثیری روی آن داشتیم. این گمانه‌زنی‌ها بسیار ناراحت کننده است.

روز شنبه کلودیو به کمپ تمرینی لستر رفت و به مدت ۴۱ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. وی پس از آن گفت: احساس خوبی دارم. نه، احساساتی نشدم و امیدوارم بتوانند مثل گذشته به موفقیت برسند که بسیار نیز سخت است.

جیمی واردی نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: حدس و گمان‌هایی که درباره اخراج زده شد و من نیز در آن حضور داشتم از اساس نادرست، بی‌پایه و بسیار ناراحت کننده است. تنها گناه ما به عنوان یک تیم، عملکرد دور از انتظار ما بود که همه ما در رختکن و مصاحبه‌ها به آن اذعان داشتیم. ما تمام سعیمان را کردیم تا نتایج بهتر شود و اصلاح شویم.

اینکه کدامیک واقعیت را بیان می‌کنند یک بحث قضیه است ولی روی دیگر آن، فضای زشت و ناپسندی بوده که فوتبال جزیره را تحت تاثیر قرار داده است.

ما به تو خیانت نکردیم کلودیو ! - روزنامه دیلی میل - روز یکشنبه

اخراج چنین مربی‌ای یک واقعیت دیگر نیز تداعی می‌کند. فوتبال بی‌رحم مخلوق بشر است. یک روز در اوج می‌مانی و روز دیگر بی‌هیچ بخششی اخراجت می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.