مربی سابق لیورپول در خصوص مدافع هلندی اظهار داشت: من ویرجیل را می‌خواستم اما با مخالفت استعدادیاب‌های باشگاه روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویرجیل فان‌دیک با درخشش در ساوتهمپتون به یکی از بهترین مدافعین این فصل جزیره لقب گرفت.

این عملکرد به قدری فوق‌العاده بود که بسیاری از تیم‌های بزرگ مثل سیتی و یونایتد به دنبال خرید وی بودند. به نظر می‌رسد در تابستان آینده بسیاری از تیم‌ها برای خرید مدافع هلندی اقدام کنند.

براندن راجرز، مربی سابق لیورپول اظهار داشت: من فان‌دیک را می‌خواستم اما با مخالفت سران باشگاه روبه‌رو شد. آنها به من گفتند که وی هنوز آمادگی کافی برای حضور در آنفیلد را ندارد.

وی ادامه داد: زمانی که در سلتیک بود من به دنبالش بودم ولی بعضی تیم‌ها علاقه دارند که بازیکن در تیمی دیگر عیارش را نشان داده و تستش کنند. اما اعتقاد من بسیار زیاد بود که این مسائل به چشم نیاید. نکته کلیدی برای یک استعدادیاب این است که در پیش‌بینی کند چه زمانی بازیکن به نقطه اوجش می‌رسد.

مربی کنونی سلتیک اسکاتلند اظهار داشت: اکنون می‌توانی مهارت فان‌دیک را ببینی. وی بسیار سریع، قوی بوده و در زمین و هوا بسیار خوب کار می‌کند.

راجرز تصریح کرد: مشکل استعدایاب و باشگاه‌ها این است که عیار بازیکن را در لیگ قهرمانان می‌سنجند. اکنون «وانیاما» در سلتیک عالی بود و اکنون در تاتنهام نیز فوق‌العاده کار می‌کند. وی در لیگ قهرمانان هم عیار خود را نشان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.