کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر برنامه‌های هافبک استقلال جزئیات نشست این بازیکن با سید رضا افتخاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید رضا افتخاری امروز نشستی را با روزبه چشمی و مدیر برنامه‌های این بازیکن برگزار و راهکارهایی را در خصوص حل مشکل این بازیکن ارائه کرد.

حسین کریمی مدیر برنامه‌های روزبه چشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری این نشست گفت: در این جلسه چشمی خطاب به آقای افتخاری گفت تا آخرین لحظه منتظر باشگاه استقلال می‌ماند و اگر بگویم صحبت از عشق این بازیکن به استقلال کلیشه‌ای نیست شاید کسی باور نکند.

وی افزود: شما خودتان بگویید اگر مشکل استقلال حل نشود و چشمی که یک سال بازی نکرده نیم‌فصل دیگر هم بیرون بماند آیا این کار درست است؟ چشمی امروز خطاب به آقای افتخاری گفت: امیدوار است مشکل او و دو بازیکن دیگر حل شود و شما دیدید که خود روزبه برای حل مشکلش به فدراسیون فوتبال رفت و کدام بازیکنی را دیدید که این کار را انجام دهد؟

کریمی در پایان گفت: افتخاری امروز با چشمی صحبت کرد و به او گفت که امیدوار است این مشکل حل شود و به نظرم این حسن نیت چشمی نسبت به استقلال را نشان می‌دهد که این همه پیگیر ماندنش در یک تیم است. البته او پیشنهاداتی دارد که به بعد از روشن شدن تکلیف استقلال موکول کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )