کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان فولادخوزستان گفت: امروز بدشانس بودیم و موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید طالب‌لو دروازه‌بان فولاد خوزستان بعد از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی بود بچه‌های ما هم خوب بازی کردند. آنچه را که کادر فنی می‌خواست بازیکنان ما در زمین پیاده کردند. کم شانس و بدشانس بودیم. هم موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد و هم در موقعیت شلوغ گل خوردیم. امیدوارم تلاش کرده و هفته بعد این نتیجه را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید جایگاه فولاد در پایان چه شود، خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. تلاش می‌کنیم داخل خانه ۳ امتیاز را گرفته و هواداران را خوشحال کنیم تا موقعیت‌مان در جدول هم بهتر شود.

دروازه‌بان فولادخوزستان درباره اینکه یک جمله بخواهید درباره آتش‌نشانان بگویید، چه می‌گویید، عنوان کرد: امیدوارم همیشه به وضعیت آنها رسیدگی شود و این موضوع فقط برای لحظاتی خاص نباشد. اینکه اتفاقی بیفتد هجمه‌ای ره بیفتد و بعد فراموش شوند، این طور نباشد. رسیدگی به آنها همیشگی باشد و شان و شخصیت آنها حفظ شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.