کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اهواز - آنالیزورهای تیم لخویای قطر با حضور در ورزشگاه الغدیر اهواز، بازی دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان را از نزدیک دیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست تیم فوتبال لخویای قطر حریف استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا به همراه یک آنالیزور به ورزشگاه غدیر رفتند و بازی امروز را تماشا کردند.

این دو حتی از نزدیک چمن ورزشگاه الغدیر را دیدند و نکات لازم را نوشتند تا با آمادگی کامل در برابر استقلال خوزستان صف آرایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.