مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: خودم فوتبالیست بودم و به نظرم گل نانگ آفساید نبود اما باید به رأی داور احترام گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نعمتی‌نژاد درباره برد استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران گفت:‌خوشحالیم که توانستیم استقلال را در تهران شکست دهیم. البته درست است که تماشاگران استقلال نبودند اما به هر حال برد در بازی امروز قابل تقدیر است.

وی درباره اینکه مشکلات مالی این باشگاه به کجا رسید،‌اظهار داشت: به هر حال ما تلاش می‌کنیم تا این مشکلات حل شود. قول‌هایی هم مسئولین در این باره به ما داده‌اند. استاندار هم چند روز پیش با ما جلسه‌ای داشت و قول‌هایی برای قبول اسپانسری دادند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد آمادگی این تیم جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به هر حال باید آماده مسابقات آسیایی شویم. نزدیک به دو ماه زمان داریم و باید یک اردوی خارج از کشور برگزار کنیم تا بازیکنان با تیم‌های خارجی بازی کنند و با جو خارج ازکشور آشنا شوند. خدا هم به ما کمک می‌کند.

نعمتی‌نژاد در مورد گل نانگ در نیمه اول که داور آن را آفساید اعلام کرد، گفت: تصور می‌کنم که آن صحنه آفساید نبود اما به هر حال باید به رأی داور احترام گذاشت. من خودم فوتبالیست بودم و به نظر من آن صحنه آفساید نبود.

وی درباره اینکه مکان برگزاری بازی‌های این تیم با حریف عربستانی در آسیا کجا خواهد بود، تصریح کرد: هنوز جایی را انتخاب نکردیم اما امارات و عمان جزو گزینه‌های ما هستند. البته شاید یک کشور آسیای میانه هم جزو گزینه‌های ما باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.