فرماندهی یگان ویژه تهران بزرگ اولین نشست یگان تعامل ایمنی ورزشگاه‌ها با خبرنگاران و عکاسان ورزشی را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرماندهی یگان ویژه تهران بزرگ امروز اولین نشست تعامل یگان ایمنی ورزشگاه‌ها با خبرنگاران و عکاسان ورزشی را در هتل آکادمی تهران برگزار کرد.

در این نشست سردار حبیب‌الله جان‌نثاری جانشین یگان‌های ویژه ناجا، سرهنگ سعید مطهری‌زاده فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، سرهنگ‌ولی دهقان معاون عملیات یگان ویژه و همچنین سایر فرماندهان دیگر با عکاسان و خبرنگاران ورزشی در نشستی صمیمانه مسائل ایمنی ورزشگاه‌ها را با نمایندگان رسانه‌های گروهی در نشستی صمیمانه مطرح کردند.

سردار حبیب‌الله جان‌نثاری با مؤثر خواندن نقش خبرنگاران و عکاسان ورزشی عنوان کرد: خبرنگاران با عکاسان نقش بسیار مهمی در ورزش دارند و افرادی هستند که با دانش و عشق به وظیفه‌شان عمل می‌کنند. خبرنگاران می‌توانند موجب بصیرت‌افزایی مردم در همه اقشار شوند. من به عنوان یک سرباز دست تک‌تک شما عزیزان را می‌بوسم.

داود عابدی گزارشگر شبکه خبر نیز در این نشست به نمایندگی از خبرنگاران در جمع فرماندهان نیروی انتظامی صحبت کرد و اعلام داشت: ۲۱ سال پیش من وارد ورزشگاه آزادی شدم و با دوربین خبرساز به شهرت رسیدم و این اولین باری است که پلیس نشستی تعاملی با خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌کند که باید به همه این عزیزان و به خصوص جناب سرهنگ دهقان خسته نباشید و تبریک بگویم که چنین ابتکار عملی را به خرج دادند.

عابدی ادامه داد: من سه بار به همه ورزشگاه‌های کشور ممنوع‌الورود شدم. اکنون شاهد آن هستیم که پلیس فعالیت‌هایش را به خوبی در ورزشگاه‌ها انجام می‌دهد هر چند گاهی اوقات در ورزشگاه‌هایی مثل تبریز شاهد زد و خوردهایی با خبرنگاران هستیم. با این حال نیروی انتظامی زحمات فراوانی می‌کشد و اگر در استان‌های دیگر هم مثل تهران نظم و انضباط ایده‌آلی را شاهد باشیم قطعا شرایط ورزشگاه‌های ما ایده‌آل‌تر خواهد شد. من در سه المپیک بوده‌ام و دیده‌ام که پلیس ما اقتدارش حتی از پلیس برزیل هم بیشتر است.

این نشست همچنان در هتل آکادمی تیم‌های ملی برقرار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.