عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ در صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم او حرفی در خصوص استعفای سرمربی تیم ملی مطرح نکرد.

هدایت ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شایعه استعفای کی‌روش گفت: صبح امروز با مهدی تاج صحبت کردم و او در خصوص این موضوع صحبتی نکرد ضمن اینکه با ساکت مدیر تیم‌های ملی نیز نیم ساعت پیش به صحبت پرداخته که او هم از این موضوع بی‌اطلاع بود؛ هرچند که اخبار غیررسمی در این مورد شنیده می‌شود، اما معتقدم که در این مقطع که تیم ملی روزهای حساسی را برای صعود به جام جهانی سپری می‌کند، باید مشکلات و اختلافات را پشت سر گذاشت و دوباره آرامش را در فوتبال ایران حکمفرما کرد.

وی در مورد برگزاری جلسه اضطراری فردای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این جلسه خیلی هم اضطراری نیست چون اگر اضطراری بود قطعاً امروز باید این جلسه برگزار می‌شد. اما ان‌شاءالله فردا راهکارهایی برای برون‌رفت از این مشکلات را پیدا کرده و در این رابطه تصمیم‌گیری‌هایی خواهیم داشت.

ممبینی تأکید کرد: کی‌روش بخشی از تاریخ فوتبال ایران است و با وجود او تیم ملی در این سال‌ها به‌خوبی اوج گرفته و الان همراه با این مربی در مقطع حساسی هستیم و نباید این مشکلات باعث به وجود آمدن تفرقه و یا پسرفت فوتبال ایران شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.