روزنامه‌های انگلیس در تیتر اصلی خود ضمن اشاره به درخشش مهاجم آماده آرسنال از گل‌زنی دوباره او در دقایق پایانی تمجید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، همه ما فوتبال دوستان، هر موقع در ثانیه‌های پایانی به فکر گل هستیم ناخود اگاه یاد کاپیتان کهکشانی‌ها خواهیم افتاد.

«سرخیو راموس»، سلطان گل‌های لحظات پایانی است و تداوم آن را بارها و بارها نشان داده است. از ۲ گل فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو گرفته تا گل ثانیه‌های پایانی به بارسلونا در نیوکمپ که چند هفته اخیر اتفاق افتاد.

جدای از مدافع با تجربه سفیدپوشان، اگر بخواهیم به بازیکنی دیگر برای گل‌زنی در دقایق پایانی نگاهی بکنیم باید به مهاجم فرانسوی اشاره کرد.

میرر

«الیویر ژیرو» در هفته‌های اخیر بارها به کمک ونگر آمده و به یکی از بهترین مهره‌های آرسنال بدل شده است. وی پس از شروع ناموفق در جزیره یک آغاز دوباره داشت و تحسین همگان را برانگیخت.

مهاجم توپچی‌ها در جدال شب گذشته مقابل بورنموث در دقیقه ۹۲ گل‌زنی کرد تا این مسابقه به عجیب‌ترین و هیجانی ترین شکل ممکن به تساوی ۳ بر ۳ رسد.

ونگر در پایان مسابقه گفت: ما در دقیقه ۷۰، ۳ بر صفر عقب بوده و امتیاز را از دست رفته دیدیم. باید اعتراف کنم وقتی سوت پایان دیدار کشیده شد همه ما نارحت بودیم که چرا نبردیم.

بازگشت باشکوه آرسنال به کمک ژیرو مطبوعات انگلیس را تحت تاثیر خود قرار داد تا موضوع برکناری «مایک فلاین» و سخن کونته پیش از بازی با تاتنهام در حاشیه قرار گیرد.

تلگراف

تلگراف بزرگ نوشت: ژیرو، پادشاه بازگشت هاست.

سان، نجات دوباره این مهاجم را تحسین کرد و میرر گل وی را نجات بخش از زندان دانست.

سان

روزنامه‌های دیلی اکسپرس ، تایمز و گاردین نیز با اشاره به گل عقربی او که در اوایل هفته زده شد از واژه «نیش» دوباره استفاده کردند تا به خوشحالی بعد گل ژیرو نیز اشاره ای داشته باشند.

وی پس از گل، پاهایش را به مانند دم یک عقرب بالا گرفت تا از شاهکار اول هفته خود یادی کند.

گاردین

تایمز

در روزهایی که اوزیل به خاطر مصدومیت از ترکیب اصلی ونگر جامانده باید ضمن تمجید از الکسیس، به هنرنمایی ژیرو اشاره کرد که نجات‌بخش آرسنال بوده است.

گرچه در مطبوعات اشاره‌ای به عملکرد خوب لوکاس پرز، خرید جدید توپچی‌ها نشده اما وی نیز در مسابقات اخیر بسیار خوب کار می‌کند که باید روزهای خوبی را برای آرسنال دید. شاید قهرمانی در این فصل با توجه به عملکرد عالی چلسی و لیورپول سخت به نظر رسد اما این تیم می‌تواند با تمام سختی‌های این فصل در جمع ۴ تیم قرار گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.