مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ تا آخرین لحظه صبر می‌کنم تا وضعیت استقلال خوزستان بهبود پیدا کند اما اگر در نیم فصل دوم هم همین وضعیت را داشته باشیم یکی از پیشنهادهایم را برای ادامه کار مدنظر می‌گیرم.

مهدی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌بریم و منتظریم تا شرایط مالی باشگاه مشخص شود اینطور که به ما اعلام کردند قرار است به زودی مشکلات مالی حل شود.

وی در مورد اینکه آیا او هم جزو بازیکنانی است که متمم جدایی در اختیار دارند، اظهار داشت: من هم متمم جدایی دارم. ۱۴-۱۵ بازیکن تیم این متمم را در اختیار دارند البته مسئولان قول دادند که مشکلات مالی ما را حل کنند. اگر مشکلات حل نشود باید صحبت کنیم تا ببینیم چه تصمیمی می‌توانیم برای آینده تیم بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا در صورت حل مشکلات مالی دوست دارد در این تیم بماند، خاطرنشان کرد: تفکر اکثر بازیکنان تیم این است که با حل مشکلات در استقلال خوزستان بمانند اما متاسفانه مشکلات به قدری زیاد بوده که زندگی بازیکنان را هم درگیر کرده است. اگر این مشکلات حل نشود نمی‌توانیم در تیم بمانیم. تا پایان هفته منتظر می‌مانیم تا ببینیم آیا پول می‌رسد یا نه.

مومنی در ادامه تصریح کرد: اگر پول نرسد شرایط خیلی بد می‌شود. استاندار و مسئولان استانی با حضور در تمرینات اعلام کردند پول به زودی می‌رسد و تلاششان را برای حل مشکلات می‌کنند.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که این مشکلات مالی حل شود، خاطرنشان کرد: به این مسئله امیدوارم اما واقعا خبری ندارم. تنها کاری که از ما بر می‌آید این است که صبر کنیم تا مشکلاتمان حل شود.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا پیشنهادی از سایر تیم‌ها دارد، گفت: ۲ پیشنهاد خوب دارم اما تا آخرین لحظه صبر می‌کنم تا وضعیت استقلال خوزستان بهبود پیدا کند اما اگر قرار باشد وضعیتمان در نیم فصل دوم هم به همین منوال ادامه پیدا کند در مورد یکی از پیشنهادهایم به جمع بندی خواهم رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.