بازیکن پرسپولیس گفت: بالاخره باید به سربازی می‌رفتم و این اتفاق یک روز می‌افتاد. خوشحالم که با یک برد شیرین از پرسپولیس جدا شدم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد نوراللهی در دیدار برابر سیاه جامگان به صورت فیکس برای سرخپوشان به میدان رفت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد. او آخرین بازی خود برای پرسپولیس را انچام داد و در نیم فصل دوم راهی خدمت سربازی می شود. او پس از این بازی گفت: از بچگی عاشق پرسپولیس بودم ولی به هر حال تمام پسرهای ایران باید به خدمت سربازی بروند و یک روز باید این کار را انجام می‌دادم. شکر خدا امروز بازی خوبی بود و با یک برد شیرین و پر گل از پرسپولیس جدا شدم. هواداران واقعاً برای من سنگ تمام گذاشتند و دست تک تک آنها را می‌بوسم. من هم یک روز از روی همین سکو‌ها بازی پرسپولیس را نگاه می‌کردم.

او در ادامه گفت: این پیروزی پر گل را به روح هادی نوروزی عزیز و بچه‌های گلش تقدیم می‌کنیم و خوشحالم که توانستیم قهرمانی نیم‌فصل را به دست بیاوریم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اظهار نظر برخی مسئولان پرسپولیس در مورد بی‌تعصب بودن گفت: در این مورد چیزی نمی‌توانم بگویم ولی همه شاهد‌ هستند که در طول این مدت هرچه داشتم برای پرسپولیس گذاشتم، حالا زیاد و کم آن را هواداران ببخشند. امیدوارم پرسپولیس موفق باشد و از صمیم قلب برای این تیم بزرگ و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.