قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: سیدسیروس پورموسوی مربی بسیار با شهامتی است. اگر مشکلات مالی باشگاه حل شود او می‌تواند ۳ تیم برایمان درست کند که تا ۱۵ سال باشگاه بیمه شود.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: فوتبال همین است. این بازی می‌توانست با تساوی به پایان برسد اما چند توپ بسیار خوب را خسوس در آورد و سرمای تبریز هم مزید بر علت شد به هر حال تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقه بعدی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد حضور دو بازیکن ۱۶ و ۱۵ ساله در ترکیب استقلال خوزستان، گفت: بارها اعلام کردم پورموسوی را ۲۰ سال است که می‌شناسم. او مربی بسیار خوب و با شهامتی است که جوانگرایی را در دستور کار دارد. اگر مشکلات مالی ما حل شود پورموسوی می‌تواند ۳ تیم برای ما درست کند که تا ۱۵ سال باشگاه استقلال خوزستان بیمه شود. محمد شریفی که در بازی با گسترش به میدان رفت کاپیتان تیم ملی جوانان است و یونس دلفی هم ۱۵ سال سن دارد.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد برگزاری مناقصه گروه ملی و اینکه آیا این اتفاق مشکلات تیمش را به پایان می‌رساند، تصریح کرد: این مناقصه مربوط به باشگاه نیست و ما هیچ نقشی در آن نداریم اما تاثیر مثبت آن ممکن است نصیب باشگاه هم شود که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات ما حل شود.

پورکیانی در مورد اینکه با برگزاری دیدار مقابل صبا موعد متمی که در اختیار بازیکنان برای مجوز جدایی در صورت نگرفتن ۵۰ درصد قراردادشان سر می‌رسد، اظهار داشت: امیدواریم کار به آنجا نرسد. مدیران گروه ملی، بانک ملی، هیأت مدیره، مدیرعامل باشگاه و شریفی استاندار خوزستان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات هر چه زودتر به پایان برسد.

وی در مورد دیدار مقابل صبا در هفته پانزدهم لیگ برتر، یادآور شد: به جایگاه فعلی تیم‌ها کاری نداریم. صبای قم تیم بسیار خوب و ریشه‌داری است. صمد مرفاوی از مربیان با دانش و دوست داشتنی فوتبال ایران است. با رضا کشوری‌فرد مدیرعامل صبا هم دوستی دیرینه دارم. از نظر ما هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و اعتقادمان این است که کار بسیار سختی در پیش داریم.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد وضعیت آلویس نانگ، گفت: جواب آزمایش این بازیکن هنوز به دستمان نرسیده است او کنار تیم تمرین می‌کند تا اگر مشکلی نداشت نیم فصل به تیم ما بپیوندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.