رئیس فدراسیون فوتسال روسیه می‌گوید این فدراسیون از ایران برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ در رقابت با کشور ژاپن حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «علی‌اف» در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم های امید فوتسال ایران و روسیه در خصوص برگزاری این بازی های دوستانه گفت: اینکه توانستیم این مسابقات را برگزار کنیم خیلی خوشحالم و از اینکه تیم امیدمان نیز توانست ایران را شکست دهد خرسند هستم. ما تیم هایمان را از ریشه درست می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دیدار تیم های بزرگسالان دو کشور نیز گفت: بازی که دیروز انجام شد مسابقه خیلی خوبی بود و بازی با تیم های قوی می تواند به ما کمک کند. ما برای بازیهای اروپایی آماده می شویم و بازی با تیم های قدرتمند خیلی می تواند به ما کمک کند.

علی‌اف در رابطه با شرایط میزبانی ایران گفت: چندین سال است که ما به ایران می آییم و از شهرهای مختلف این کشور مانند قم، ارومیه، یزد، مشهد و ... حضور داشتیم. قطعا ایران پتانسیل خوبی دارد و همچنین پتانسیل این را دارد که جام جهانی را میزبانی کند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا از ایران برای میزبانی با جام جهانی حمایت می کنید یا خیر؟ تصریح کرد: ما مطمئنا از ایران حمایت می کنیم. ما می دانیم که ایران با ژاپن برای میزبانی رقابت می کند. مطئمنا از ایران حمایت می کنیم چون کشور شما شرایط میزبانی در جام جهانی را دارد.

وی در خصوص بازیکنان دو تیم تصریح کرد: مسلما ایران شرایط این را دارد که بازیکنان بیشتری در سطح اروپا داشته باشد. این کشور بازیکنان خوبی مثل طیبی و حسن زاده را دارد و حتی دروازه بان ایران هم بازیکن خوبی است. امیدوارم تعامل بیشتری صورت بگیرد تا بازیکنان بیشتری از دو کشور به اروپا بروند و حتی بازیکنان روسیه می توانند به ایران بیایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.