رئیس کمیته فوتسال روسیه گفت: از میزبانی ایران برای جام جهانی فوتسال در آینده حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیل علی‌یف رئیس کمیته فوتسال روسیه در حاشیه دیدار دوستانه با ایران در مورد تفاوت مدیریت فنی ایران و روسیه اظهار داشت: تفاوت آن‌چنانی از نظر مسائل فنی بازیکنان و سیستم بازی وجود ندارد. هر دو سبک خاص خود را دارند.

وی در مورد امکانات روسیه عنوان کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی که در روسیه وجود دارد خیلی‌ها دوست دارند در سالن بازی کنند و چون این کار ریشه‌ای صورت می‌گیرد ما فوتسال قدرتمندی داریم.

رئیس کمیته فوتسال روسیه در مورد دیدار دو تیم عنوان کرد: خیلی خوشحالم که بازی امروز را بردیم،‌مسابقه دوستانه برای شناخت از تیم خود است. ما تلاش می‌کنیم تیم‌های خود را از پایه آماده کنیم تا در آینده موفق باشند.

علی‌یف درمورد شرایط فوتسال ایران گفت: ایران تیم خوب و قدرتمندی دارد قهرمان آسیا و سوم جهان است، دیدار با تیم سوم جهان هم به آماده‌سازی بیشتر ما از مسابقات یورو کمک می‌کند.

وی در مورد اینکه ایران یک یاز نامزدهای میزبانی جام جهانی است و آیا کمکی در این زمینه خواهید کرد یا خیر، گفت: چند سال است برای بازی دوستانه به ایران می‌آییم. در شهرهای قم، ارومیه، یزد، مشهد و تهران بازی کرده‌ایم و ایران شرایط میزبانی را دارد. ژاپن هم یکی از رقیبان میزبانی است. از میزبانی ایران حمایت می‌کنیم و خوشحال می‌شویم در کشور شما به میدان برویم.

مسئول کمیته فوتسال روسیه در مورد تداوم حضور بازیکنان ایرانی در اروپا اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید بازیکنانی مثل حسن‌زاده، طیبی و نظری در اروپا بازی کرده‌اند، بازیکنان ایرانی به قدری قوی هستند که می‌توانند بازهم این شرایط را ادامه دهند و حتی شرایطی فراهم است که تبادل بازیکن بین دو کشور برقرار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.