تبریز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سختی برابر تراکتور داریم ولی از هر جهتی آماده ایم و تمام بازیکنان را نیز در اختیار دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی بعداز ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان به خبرنگاران گفت: فردا بازی سختی هم برای ما و هم برای تراکتور در پیش است ولی ما آماده این بازی هستیم و می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی سپس با تاکید بر اینکه بازی به بازی تمرکز تیمی فولاد بیشتر می شود، گفت: باید کیفیت تیمی مان را جلو ببریم و اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم.

سعداوی به ساختار دفاعی تیمش هم اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید گل نخوریم و بعد از فرصت های گلی که ایجاد می کنیم بهترین استفاده را بکنیم و دروازه حریف را باز کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین با اشاره به اینکه اگر می خواهیم لیگ پویا و خوبی داشته باشیم مهترین فاکتور نظم است، ادامه داد: البته تعطیلات به نفع ما شد و چند بازیکن خوبمان که مصدوم بودند به تیم رسیدند و ما بیشترین استفاده را از تعطیلات کردیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی همچنین با بیان اینکه در بازی های اخیر خوب کار کردیم و نتایج خوبی گرفته ایم، ابراز داشت: البته این نتایج ما را مغرور نمی کند چراکه اتفاق خاصی رخ نداده و باید همچنان به این روند صعودی ادامه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

سعداوی با تاکید بر اینکه فولاد گروهی بازی می کند و به یک یا چند بازیکن وابسته نیست، ادامه داد: سیستم ما طوری نیست که یک بازیکن بتواند تعیین و تکلیف کند، ساسان انصاری بازیکن خوب و بسیار کارآمدی است ولی در کنار سایر بچه ها و با کمک هم شرایط خوبی را به وجود آورده ایم و نتایج خوبی می گیریم.

لازم به ذکر است در نخستین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه تیم ‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم می ‌روند.

گفتنی است پیش از این بازی، تراکتورسازی با ۱۶ امتیاز تیم دوم جدول رده‌ بندی لیگ برتر فوتبال است و در سوی دیگر فولاد با ۱۰ امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.