سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی ۵ بر یک مردانش برابر نماینده لهستان گفت: در فوتبال نام بازیکن مهم نیست فقط به نام تیم فکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی پر گل تیمش برابر لژیا ورشو لهستان گفت: بازیکنانم ۵ گل به ثمر رساندند و این برای من بسیار خوشحال کننده است. از عملکرد مردانم راضی هستم و شک ندارم که این مسیر به همین روش با همین قدرت طی خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول هفته، خیلی ها در تمرین خودشان را در حد یک بازیکن ثابت نشان می‌دهند. بیل، رونالدو و بنزما در حال حاضر ثابت بازی می کنند اما همه فرصت این را دارند تا وارد ترکیب اصلی شوند. هیچ تضمینی برای هیچ بازیکنی صادر نشده و هر مهره ای که به درد بازی بخورد انتخاب خواهد شد.

زیدان درباره رونالدو نیز گفت: همه منتظر هستند تا رونالدو گل بزند، البته که او وظایف دیگری هم دارد، او امشب عالی بود و به خاطر فداکاری و بازی زیبایی که اجرا کرد از او ممنونم.

برای رئال گرت بیل در دقیقه ۱۶، تاماش جادلوویک (گل به خودی) در دقیقه ۲۰، مارکو آسنسیو ۳۷ و واسکز ۶۸ و موراتا در دقیقه ۸۵ گلزنی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.